8 Şubat 2011 Salı

Sen yoksan zaten yok hiçbirşey...




Tarif edebilirmisin sonsuzu?
Peki ya sonsuzdan ötesini? Gösterebilirmisin bana?
Demesin o yüzden kimse 'Biliyorum Sevgini'
Bilemez kimse bilemez benden başka kalbimden başka!


Biçilemez
Sevgim.
Boyutsuz...


'Sevgi' sözcüğü bile az gelir sana olan duygularımı
adlandırmak için.
Aşk peki? Yanında bir hiç kalır...
Arama boşuna bulamazsın adını adsızdır..
Bulunmaz tarif edebilen bir kelime..
Çok aradım ben. Bulamadım. Bulamam. Bulunmaz.
Sığmıyor bir yere kalbimden geçenler...
Çığlık atmak istiyorum sessiz kalıyorum atamıyorum
kalbimdekilerini sözcüklere dökemiyorum...
Bu yüzdendir çabalarım direnişlerim..!
Ama nafile gösteremem sığdıramam bir yere
yüreğimden geçenleri ne yapsamda..

Konuşmaya başlasam
Sen olursun her cümlemin başı
sen olursun dilimin ucunda. Yazmaya kalksam
Sırf seni tutar kalemim senden başkasını yazmaz asla.
Sırf seni sırf adını çizer.


Ama yetersiz kalır tüm sözler tüm çizgiler.
Gelse en büyük hatip en büyük şair
en büyük ressam anlatamaz hiçbiri bendeki seni.


Beni mi demeliyim yoksa?
Sen aslında bensin çünkü.
Öyle büyüksün ki içimde !
Kalbime bile sığmıyorsun kapladın tüm benliğimi.
Benimlesin ya Sevdiğim bensin ya .!


Umurumda değil dünya.!


Yasak olsakta...
Ellerin ellerimde olsun
Nefesin tenimde
Biz birlikte oldukça yeteriz her şeye.
Sen varsan
razıyım varım herşeye.
Biz 'bir'sek tamam herşey.
Sen yoksan
zaten yok hiç birşey..!


Ölüm Bizi Ayırana Kadar Değil Ölümden Öte !...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...